Gäst TheTruth Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) hra sett svävaren, fotografen å seriemördaren :evil: fast seriemördaren beter sej int som en seriemördare <_< han me svart lång rock å cowboy hatt.och sedan har ja sett liksäckarna... Redigerat 7 Februari 2007 av TheTruth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 har aldrig heller blivit anfallen av han med svart rock :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mucho94 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 ja har det till xbox och ibland kan de hända att när man kör vortexen (i vattnet alltså) så åker den uppochner på bottnen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 lol f*n va konstigt,idag när jag spela så flög jag med den stora helikoptern CARGO BOB med 5stjärnig polis efter mig,när jag flög över las venturas så skulle jag svänga för bi ett hus då kom en hydra och krocka i mej så jag sprängdes.inget över naturligt men det va kul <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 var finns huset som tuttar eld på en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 i montgomery tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Offtopic: Det första jag tänker när jag ser den här tråden är: F*n, inte en sån här tråd till, jag menar förra dog ju totalt pga 1000-tals lögner, och en massa rykten som inte gick att bevisa. Låt det inte hända med den här tråden, jag ber er! För att hålla mig till tråden: Har väl sett lik-säckarna, Bron där det står No easter eggs up here, spökbilarna, och jägaren. Har nog sett mer, men det är det jag kommer på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Offtopic: Det första jag tänker när jag ser den här tråden är: F*n, inte en sån här tråd till, jag menar förra dog ju totalt pga 1000-tals lögner, och en massa rykten som inte gick att bevisa. Låt det inte hända med den här tråden, jag ber er! För att hålla mig till tråden: Har väl sett lik-säckarna, Bron där det står No easter eggs up here, spökbilarna, och jägaren. Har nog sett mer, men det är det jag kommer på... Den dog inte utan det plockades bort under ytterst okända anledningar där av hela min guide som jag skrev på första sidan. Väldigt kul och tacksamt. Redigerat 6 Februari 2007 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 synd att den försvann det var ju den roligaste tråden på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Någon som har gjort svävande hojen i san andreas? man kör 2 -player och tar en motorcyckel upp på den högsta bron i spelet. Högst upp hoppar 1 av och den andra kastar sig ner på hojen. Gasa på så kommer du börja sväva efterson man inte får vara så långt ifrån varandra. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 lol van va kul ska testa det nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 jag började brinna från ingenting :S va ute med tjejen i första staden å bara började brinna x'D wierd :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg