Hoppa till innehåll

Övernaturliga Saker.

Gäst vafan

Rekommendera inlägg

Gäst TheTruth

hra sett svävaren, fotografen å seriemördaren :evil: fast seriemördaren beter sej int som en seriemördare <_< han me svart lång rock å cowboy hatt.och sedan har ja sett liksäckarna...

Redigerat av TheTruth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

• 3 veckor senare...

lol f*n va konstigt,idag när jag spela så flög jag med den stora helikoptern CARGO BOB med 5stjärnig polis efter mig,när jag flög över las venturas så skulle jag svänga för bi ett hus då kom en hydra och krocka i mej så jag sprängdes.inget över naturligt men det va kul <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Offtopic: Det första jag tänker när jag ser den här tråden är: F*n, inte en sån här tråd till, jag menar förra dog ju totalt pga 1000-tals lögner, och en massa rykten som inte gick att bevisa.

Låt det inte hända med den här tråden, jag ber er!

För att hålla mig till tråden: Har väl sett lik-säckarna, Bron där det står No easter eggs up here, spökbilarna, och jägaren.

Har nog sett mer, men det är det jag kommer på...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Offtopic: Det första jag tänker när jag ser den här tråden är: F*n, inte en sån här tråd till, jag menar förra dog ju totalt pga 1000-tals lögner, och en massa rykten som inte gick att bevisa.

Låt det inte hända med den här tråden, jag ber er!

För att hålla mig till tråden: Har väl sett lik-säckarna, Bron där det står No easter eggs up here, spökbilarna, och jägaren.

Har nog sett mer, men det är det jag kommer på...

Den dog inte utan det plockades bort under ytterst okända anledningar där av hela min guide som jag skrev på första sidan. Väldigt kul och tacksamt.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...