Northwest Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 haha a det finns en bug när man börjar brinna och sen när man slocknar så börjar man brinna igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 haha okej, tyvär så dog jag XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 vid fontänen(gejser) lr vad det heter ute i öknen så står det folk och tar kort,och en gång stod den där cowboyen med svart rock och tog kort inget övernaturligt men kul. tog kort på han med kameran i spelet så om ni inte tror på mig så åk o kolla lr så får jag lägga upp bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 vid fontänen(gejser) lr vad det heter ute i öknen så står det folk och tar kort,och en gång stod den där cowboyen med svart rock och tog kort inget övernaturligt men kul. tog kort på han med kameran i spelet så om ni inte tror på mig så åk o kolla lr så får jag lägga upp bilden Har sett det också tror jag... Men jag plåtade en helsjuk grej en bit ifrån den platsen. På vägen som går mellan CJ's flygfält och den lilla staden där man träffar Barbara, på den lilla bron (eller vad man ska säga). Det gick en man mitt på den vägen (asså där bilarna kör) med en pistol i handen. Tog kort på det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Det hände en konstig sak ... Jag flög med ett flygplan och sen helst plöstligt så flög vingarna av.. :blink: Sen så har jag testat den där saken vid gymet i ganton , att man ska ha en Jetpack och flyga ocan för dörren men jag kommer ingen vart :( Jag kommer till ett ställe där allt är svart ... och när man går så kommer det vatten under fötterna ?? Lite skumt ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Det hände en konstig sak ... Jag flög med ett flygplan och sen helst plöstligt så flög vingarna av.. :blink: Sen så har jag testat den där saken vid gymet i ganton , att man ska ha en Jetpack och flyga ocan för dörren men jag kommer ingen vart :( Jag kommer till ett ställe där allt är svart ... och när man går så kommer det vatten under fötterna ?? Lite skumt ... aa vist vingarna flög av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Men tro inte på mig dåe ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 vid fontänen(gejser) lr vad det heter ute i öknen så står det folk och tar kort,och en gång stod den där cowboyen med svart rock och tog kort inget övernaturligt men kul. tog kort på han med kameran i spelet så om ni inte tror på mig så åk o kolla lr så får jag lägga upp bilden grymt hur såg han ut?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Ett ufo i stan där man börjar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 vid fontänen(gejser) lr vad det heter ute i öknen så står det folk och tar kort,och en gång stod den där cowboyen med svart rock och tog kort inget övernaturligt men kul. tog kort på han med kameran i spelet så om ni inte tror på mig så åk o kolla lr så får jag lägga upp bilden Han såg ut som en vanlig gubbe :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 vid fontänen(gejser) lr vad det heter ute i öknen så står det folk och tar kort,och en gång stod den där cowboyen med svart rock och tog kort inget övernaturligt men kul. tog kort på han med kameran i spelet så om ni inte tror på mig så åk o kolla lr så får jag lägga upp bilden Coolt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lumur58 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Jag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet. När jag sedan skulle titta om föraren var där såg jag inget, ingen i svävaren och ingen i vattnet.... jag har sett döda lik i svarta påsar. eller så har dom blivit brända med eld kasstare! jag har ochså sett en taxi som kör runt i öknen ingen kör!!!! var finns fotografen???? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg