Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 kan stämma, gjorde det ett tag, fick skitont i hälen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 det var ju det jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag har gjort det sen jag var 10 (e 13 nu) och jag har aldrig fått ont av det.. men om man har oknutna snören kan man ramla som jag köpte ägg en gång och snubbla på dom så jag fick gå in o köpa nya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Den värsta som kan hända (om man inte räknar med att snubbla) är att hälen "chippar" så att du får skoskav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 när man går med oknytna skosnören så belastar man fötterna mer för hälen och tårna försöker hålla på plats skorna och det kan leda till problem med fötterna tex. hälsporre, du kan börja pronera..Och sånna saker leder i sin tur till förstörda knän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 när man går med oknytna skosnören så belastar man fötterna mer för hälen och tårna försöker hålla på plats skorna och det kan leda till problem med fötterna tex. hälsporre, du kan börja pronera..Och sånna saker leder i sin tur till förstörda knän shit! låter inte bra :cry: hur många år måste man gå med oknutna skor för att få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 När jag gick på fridits förut så ville dem att man skulle ha tofflor. Annars kunde man förstöra hälarna... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Man kan bli stäffad av blixten i princip hur ofta som hellst. Bara du står på en speciell plats :P Visst kan man rammla av oknutna skosnören. Jag har snubblat et flertal ggr. Har dock aldrig slagit mig hårt :D Som att man badar i havet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 vet inte rikigt men om man har riktigt otur så snubblar man på dom och bryter nacken men de e typ 1 på flera mille Skojjjjjar du!!!???Jag har ramlat typ 5 gånger pga mina skosnören och varigt nära sjukhuset 2 av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Jag har alltid skosnörerna knutna när jag åker skateboard nu... :D För förut tänkte jag dropa från en 4meters hög vert ramp, Och hadde så klar inte skorna knutna... Så hände det, Jag dropade gjorde en fakie på andra sidan och precis då fastnade skosnöret under ena hjulet där fram och jag föll 4meter med ryggen först rakt ner..... Och fick ett stort fett blåmärke och det började blöda Sk*t mycket (alltså det gick hål rak i blåmärket så jag fick lov att sy såret med 4styng, Kommer aldrig att glöma det misstaget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 usch för skateing man bara gör sig illa men det är nog skojigt att åka om man har knutna skosnören <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Från och med nu ska jag alltid knyta skosnörerna nu när jag har hört DonkeyKong's historia :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.