Hoppa till innehåll

En Myt?

Gäst Umbreon_Moon

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Umbreon_Moon

när man går med oknytna skosnören så belastar man fötterna mer för hälen och tårna försöker hålla på plats skorna och det kan leda till problem med fötterna tex. hälsporre, du kan börja pronera..Och sånna saker leder i sin tur till förstörda knän

shit! låter inte bra :cry:

hur många år måste man gå med oknutna skor för att få det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

vet inte rikigt men om man har riktigt otur så snubblar man på dom och bryter nacken men de e typ 1 på flera mille

Skojjjjjar du!!!???

Jag har ramlat typ 5 gånger pga mina skosnören och varigt nära sjukhuset 2 av dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alltid skosnörerna knutna när jag åker skateboard nu... :D

För förut tänkte jag dropa från en 4meters hög vert ramp, Och hadde så klar inte skorna knutna... Så hände det, Jag dropade gjorde en fakie på andra sidan och precis då fastnade skosnöret under ena hjulet där fram och jag föll 4meter med ryggen först rakt ner..... Och fick ett stort fett blåmärke och det började blöda Sk*t mycket (alltså det gick hål rak i blåmärket så jag fick lov att sy såret med 4styng, Kommer aldrig att glöma det misstaget....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...