oddy Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag har tänkt att köpa en ds lite och vill veta vad man behöver för att använda det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Antingen en trådlös router med AOSS, eller en Nintendo Wi-Fi USB Connector. Och internet förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 samma som NDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Det räcker inte med trådlöst bredband för at man ska kunna använda wifi utan man måste ha en router om jag fattat rätt. MEn måste man ha router med en usb connetor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Nej, man måste inte ha en router om man har USB Connector. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Okej detta äre nog min sista fråga. Vad ligger priset på en usb connector runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 449 - 500:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Hur använder man USB Connectorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det räcker inte med trådlöst bredband för at man ska kunna använda wifi utan man måste ha en router om jag fattat rätt. MEn måste man ha router med en usb connetor. har man trådlöst nätverk har man troligtvis router ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hur använder man USB Connectorn? Man stoppar bara in den i datorn (i en USB-port) installerar med hjälp av skivan som följer med, och sen kan man använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Är det inte inbyggt i Nintendo DS? Som Wireless adapter till GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 så här är det: man kan ha dom flesta trådlösa routers som finns några kanske man måste ändra nån inställning för att det ska funka. om man inte har en trådlös router och inte behöver det för annat än bara nintendo ds ska man ha en wifi usb connector den gör trådlösa signaler som bara nintendo ds kan förstå som går till internet via datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg