Hoppa till innehåll

Vilken Är Den Bästa Manga Serien Ni Vet

Evilsheep

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Filmernar/serierna kallas Anime, böckerna kallas Manga.

Den bästa animen enligt mig är

Hoshi No Koe (The voices of a distant star) älskar den filmen eftersom den tar upp så mycke känslor och den är väldigt djup.

Edit: tog bort dubbel text

Redigerat av Selene
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min favoritmanga är Yotsuba&!

Hmm animé... Får nog säga att min favoritanimé är Hikaru no Go, just därför att den är så pass lång och inte tappar på slutet, som t.ex. Hunter X Hunter och FMA gör.

Finns så klart många andra bra animéer också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Favorit manga blir väl Ranma½ och favoritanime Elfen Lied. Börjar alltid gråta i slutet ^^ Och Moberg, FMA animen slutar dåligt, men om du kollar på filmen, Fullmetal Alchemist Conquerer of Shambala så fortsätter den ifrån animen och avslutar klockrent ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt mest hört dåligt om den filmen så bestämt mig att jag inte ska se den. Men jag gillar inte andra halvan av animén, och igår fick jag reda på att det är den delen som inte bygger på mangan, (animén har gått sin egen väg därifrån) så när mangan kommer på svenska ska jag nog läsa den och hoppas på att den är bättre. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...