Gäst Skellington Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Neon Genesis Evangelion min absoluta favorit manga/anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Berserk, Evangelion, Elfen Lied... typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 naruto äger fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Dragonball Z, typ den enda jag ens försökt att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Filmernar/serierna kallas Anime, böckerna kallas Manga. Den bästa animen enligt mig är Hoshi No Koe (The voices of a distant star) älskar den filmen eftersom den tar upp så mycke känslor och den är väldigt djup. Edit: tog bort dubbel text Redigerat 24 November 2006 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Naruto och One Piece är en bra manga! Naruto och One Piece är en like bra anime! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Min favorit manga är klart Rurouni Kenshin. Och min favorit anime är....FullMetalPanic. Jag rekomender dom starkt till er som inte vet vad ni ska se på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 bästa animen jag har sett är helt klart Wolf's rain. Jag är en varggalning xD Men även serien fruit bakset gillar jag starkt. Fast jag läser hellre manga än ser på anime. Får inte se på anime så då blir det automatiskt att man bara läser. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Min favoritmanga är Yotsuba&! Hmm animé... Får nog säga att min favoritanimé är Hikaru no Go, just därför att den är så pass lång och inte tappar på slutet, som t.ex. Hunter X Hunter och FMA gör. Finns så klart många andra bra animéer också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Favorit manga blir väl Ranma½ och favoritanime Elfen Lied. Börjar alltid gråta i slutet ^^ Och Moberg, FMA animen slutar dåligt, men om du kollar på filmen, Fullmetal Alchemist Conquerer of Shambala så fortsätter den ifrån animen och avslutar klockrent ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har faktiskt mest hört dåligt om den filmen så bestämt mig att jag inte ska se den. Men jag gillar inte andra halvan av animén, och igår fick jag reda på att det är den delen som inte bygger på mangan, (animén har gått sin egen väg därifrån) så när mangan kommer på svenska ska jag nog läsa den och hoppas på att den är bättre. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Brukade kolla på Pokémon förut men inte längre. Nu är det Naruto som rullar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.