Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Vilken film tycker du är den sämsta någonsin? Motivera här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Definfitivt Apocalypse Now, det ska vara en action/krigsfilm men det händer typ inte ett skit...... Kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om, men jag minns att handlingen är ganska mysko...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Typ nån musikal om det heter så,det var e stumfilm ingenting hände! Man såg bara en kille springa hit och dit. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Brokeback mountain är allmänt äcklig. Plus att handlingen sög så det blir den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag vet inte men denna tråd är nog den sämsta tråden någonsin :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag kommer nog bli hatad för detta men... ...Matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Den första King kong filmen är i särklass sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Click, helt totalkass bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 King Kong är ju bra.. Den är trotsallt gjord på 30-talet.. En av de sämsta är nog Star Wars episode I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Fire And Ice är väldigt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Definfitivt Apocalypse Now, det ska vara en action/krigsfilm men det händer typ inte ett skit...... Kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om, men jag minns att handlingen är ganska mysko...... wow, vad är det jag hör, filmen är ju en klassiker, Apocalypse Now Redux, förlängda versionen av filmen är ännu bättre. Allt med Systrarna Olsen (stavning?) är bara skit, och i princip alla svenska flimer är skit dem med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag skulle nog säga någon film med Ben Affleck typ Paycheck eller någon annan skitfilm. Den största och självklara anledningen är Ben Afflecks talang, inom skådespeleri. Han är ju skitdålig, men ändå så lyckas han någorlunda som skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.