FreeZtyle Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Tracy Beaker är den sämsta film jag sett. Vi ser på den i skolan :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 En barnfilm för 8 år som vi såg i skolan.. Den var såå booring. BTW: Kommer ej ihåg vad den hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 varför mobbar ni click den ägde ju fast den var ganska sorglig i slutet, det kanske är det ni menar??? Och vad sa du!!!! finns det en prison break film?!?!?! :blink: Ajja men den film jag hatar mest är the omen den skulle ju vara läskig, det var bara dom dära bilderna som kom i 0,1 sekunder som var ganska läskiga (om nån har settt den så vet ni vad jag pratar om) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det filmer som klassas usla är alla lika dåliga. EN dålig film som jag gillar är Herkules filmen med Arnold Schwarzenegger, den är så dålig att den blir riktigt rolig, han kunde inte bra engelska då, så han är dubbad... riktigt dålig gjord dessutom :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 (redigerat) kanske constintaine ! jag såg bara 20 min, sen somnade jag i min flickväns knä xD, som somnade senare med :P fast den nya hulken e förj*vla dålig med ! Redigerat 27 November 2006 av Vizzkazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hihi Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Mina sämsta är 1. Highlander 2 2. Batman & Robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 nån adam sandler film...eller "my boss's daughter"riktigt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Filmen som var igår på 6an (söndag 1/7-07), "final destination" verkade ganska bra i början, jag trodde det var en komedi för att det var en från american pie i den... dåliga effekter och sämst manus gjorde ju inte filmen mycke bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 1. Utvandrarna/Alone in the Dark :zzz: 2. Apocalypse Now Redux :bah: 3. Ultraviolet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 "Time bandits" väldigt lång tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 The Lost World (den från 30-talet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Någon Star trek-film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.