123spill Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Studiebidraget kan inte bli indraget så lätt. Du måste skolkat mycket :/ Undrar vilket ämne som det skolkas mest i. Måste vara syslöjd skulle jag tro :P okej det var nåt nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 har aldrig skolkat. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 En gång typ fast jag kan inte kalla det skolk Jag hade sovit som en kratta i typ 5timmar eller nåt så jag var nog trött för att inte orka gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Självklart har man skolkat nån gång. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GodAmongInsects Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Ja, jag har fejkat att jag har varit sjuk och liknande. Senaste gången jag gjorde det gick det inte speciellt bra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Har aldrig skolkat någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 jo de händer väll..men dock inte ofta men jag känner en kille som aldrig kommer på geograi eller gympalektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag har aldrig skolkat...Men visst känner man lusten att bara skita it...men då kommer man efter o vad ska an säga till sina föräldrar? dom e ej lätta att lura..Jo förresten..! Ja har skolkat en gång! Det var en dum friluftsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ja, jag undrar om ni någongång har skolkat eller skolkar. Själv skolkade jag för 2 veckor sen i 4 dagar, ja åt Tandkräm så jag fick feber, fick stanna hemma då. :unsure: Får man feber av att käka tandkräm? :S Btw, har aldrig skolkat... Tror jag... Inte en hel lektion iaf. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Mjau, man har väl haft tanken någongång. Stänga in sig, färga håret svart, släcka alla lampor, skita i skolan och bara lyssna på H.I.M. Dock har det aldrig hänt, pjuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 har har slolka många gånger :D palla skolan den suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Nej, jag har aldrig skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.