Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Blod iglar är inte så mysiga precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Oprah Winfrey, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Djuphavsfiskar. Usch, vissa ser helt störda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Kattvalp?Det finns tyvärr inget som heter så. Du kanske syftade på de läskiga kattungarna? med deras silvassa tänder och mordiska blick? ^^ Nej jag syftade på kattvalpar, har själv kattvalpar så det är klart dom finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spider-boy Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) jag tycker att sniglar är äckligast :angry: http://www.fuska.se/forum/extra/ gå in på denna länk är ni snäll :meddum: Redigerat 22 November 2006 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Kattvalp?Det finns tyvärr inget som heter så. Du kanske syftade på de läskiga kattungarna? med deras silvassa tänder och mordiska blick? ^^ Vad är då en kattvalp?Jag sökte på google men hittade inget :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Här har ni en sak som jag hatar, och ja, det är sant. Det finns en mask som heter Trikin, om den kommer in i din kropp exempelvis genom att äta rått kött. alltså ej tillagat kött. Iallafall, när den är inne så äter den allt den hittar inifrån. Så det gäller att komma till sjukhuset snabbt och operera ut den. *burr!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Katter är så j*vla echliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Kattvalp?Det finns tyvärr inget som heter så. Du kanske syftade på de läskiga kattungarna? med deras silvassa tänder och mordiska blick? ^^ Jag hittar massa på google, så du kanske inte vet hur man söker. En kattvalp är ungefär som en hundvalp fast det är en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 menar du kattunge :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Skulle tror det Kattunge låter lite bättre Kattvalp låter som ett missfoster :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 sluta tjata nu. Kattvalp menar jag ingenting annat. ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.