Hoppa till innehåll

Lyrics, Sångröst Eller Melodi?


Selene
 Dela

Rekommendera inlägg

Allt är lika viktigt, om man utesluter black metal och liknande.

 

www.myspace.com/chronos05

 

Vi har bra melodi, sång och lyrics!

 

Det som är uppe är dock bara usla inspelningar, Echo var första gången vi spelade den. och det är instrumental för dem är inte studio-inspelade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Allt är lika viktigt, om man utesluter black metal och liknande.

 

www.myspace.com/chronos05

 

Vi har bra melodi, sång och lyrics!

 

Det som är uppe är dock bara usla inspelningar, Echo var första gången vi spelade den. och det är instrumental för dem är inte studio-inspelade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig är det nog melodin som är viktigast. En härligt refräng sitter aldrig fel.

 

Det finns väll ingen melodi i den musiken du lyssnar på ? Det är ju bara ett lång avgrundsvrål från sångaren. Möjligtivis nån som slår på en gittar också.

 

melodi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som jag tycker är det allra viktigaste, det som gör en bra låt till just en bra låt är melodin. I många olika sorters musikstilar som jag lyssnar på så är det just det som är viktigast. Det är stort plus om det är en bra lycris, men det är i princip aldrig den som ger störst intryck på mig. Det som ger störst intryck på mig är melodin och kanske även refrängen i en låt.

Men utan en rätt så okey helhet, så spelar det ingen roll hur bra en melodi är, det blir ändå en flopp av låten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...