Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 vad skulle man gör där då, spamma? "Jag är uppe i ranken "medlem"!!!" det ämnet skulle försvinna från förstasidan snabbt eftersom det säkert skulle låsas p.g.a spamm, off-topic och §1.11. Det var det dummaste jag hört. Så sant,så sant.Det finns ju inget vettigt syfte med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det enda som skulle kunna diskuteras när det gäller rankerna är att det är så svårt att gå upp i rank eftersom man får så lite för varje inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag tycker inte att det är så farligt,men om man nu ska höja det så ska det vara högst 0.5 per inlägg,för annars blir det för lätt att bli #11 hedersmedlem. Nu skriver ju jag ioförsig ganska mycket,idag har jag postat ungefär 120 inlägg,ifall många person blir aktiva då blir det mycket enklare att bli aktiv själv,för ibland så tar det en hel dag innan man får svar på sin tråd/inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det kan dem ju se i hjälpen? :) http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help&CODE=01&HID=25 Inte alla -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Alla kända ranker,om man gick upp 0.5 FR per inlägg så skulle snart hela fuska vara hedersmedlemar!Jag tycker att vi ska ha ett sådant forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Varför i hela friden gör man en tråd om att föreslå att skapa en tråd? :huh: En sådan tråd skulle bli låst i sådana fall hursomhelst. Väldigt låst. Liksom denna tråd... §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg