SmeK Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 man ska köpa nån typ av skott säkert glas till tv så gör det någ inte så mycket om man tappar den så att den flyger in i tv:n :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 http://nexgenwars.com/images/wii_forum2.jpg Wii har sållt lite över en halv miljon & detta har raporterats 2 gånger & kanske några fall vi inte känner till så det är 1 på 100,000 att detta händer :P Okej en på 100 000 att det händer på en vecka. Jag tycker inte det ska hända för nån. Löjligt med ett säkerhetsband som går sönder.Varför skulle du inte rekommendera att man svingar kontrollen runt handleden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 om du menar att man sätter bandet runt armen & snurrar utan att nudda kontrollen så är det större risk att den går av & så tror jag inte att det är några spel som har programerat in sånna moves Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Precis så menar jag! ^^; Säkert inget spel som har så men det borde finnas, det är ju astufft! ;D om bandet skulle gå av för det, så är det sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 f*n ett band som inte skulle hålla om man snurrar det runt handleden. Det är ju störtlöjligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Hoppas det inte kommer hända med min Wiimote... Kanske de hinner byta ut dem innan Wii kommer till Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Hoppas det inte kommer hända med min Wiimote... Kanske de hinner byta ut dem innan Wii kommer till Europa? den har redan börjat producerats (det borde den iaf) så det är nog för sent nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Hehe...Fösökte han spela bowling på riktigt ;) Iaf...Så kan man ju typ ha nån slags skyddplast på tvn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Egentligen är det ju inte meningen att man ska svinga Wii-moten så hårt som dom gör, men jag tycker ändå det är illa att den går sönder. Har ni sett hur smalt bandet är? Typ som en fiskelina. Nåja, inget som lite silvertejp inte fixar :P Det är iaf vad jag tänker ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 *Pust* 20 minuter på mig att spela Wii. f*n också måste först tejpa runt min hand. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) En sida helt för detta och andra problem med Wiimoten. >LÄNK< Mest TV:er och Datorer som har förstörts, men några har även lyckats träffa telefoner, och en del har även skadat sig själva. Redigerat 5 December 2006 av _Master_Sword_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Svettiga idioter :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.