Hampe The Killer Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Hej är en rouge lvel 19 som kör på shaterdhand ok letar efter en stark dagger jag undrar om någon vet var men fårtag på en eller om nån säljer jag heter sneakkiller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Detta vapen skulle jag rekommendera till en rogue iaf, droppas i shadow fang keep om jag vet rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Larath tänk igen det vapnet e jädrans liten drop % på =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Vad menas med Binds when equipped :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Det droppas i alla lvl 20-25 instancer.. ( Men inte DM såklart -_- ) Priset på daggern om du ska köpa den är något runt 300g.. Men det är ett twink vapen. Bind on Equipped ( BoE ) Betyder att det går att sälja den till andra spelare/AH så länge du inte tagit på den. Bind on Pickup ( BoP ) Betyder att så fort du plockat upp detta vapen kan det inte säljas till andra spelare/AH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 (redigerat) Detta vapen skulle jag rekommendera till en rogue iaf, droppas i shadow fang keep om jag vet rätt. han var lvl 19 inte 24!och ja tycker att du ska ha svärd istället coolare och skadar mer. Redigerat 22 November 2006 av ludde_360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Svärd: Bra för lvling.. Använd bara ett skit bra svärd i level 60 om du tänker ha ett.. Typ "The Bloodletter" Annars ska du ha daggers i 60.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Nice 2,4 drop chans på Arugal :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Detta vapen skulle jag rekommendera till en rogue iaf, droppas i shadow fang keep om jag vet rätt. den har required lvl 19 men item lvl 24, och det är den bäst daggern för lvl 19 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Detta vapen skulle jag rekommendera till en rogue iaf, droppas i shadow fang keep om jag vet rätt. okej sorry såg fel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Den kostar runt 300g om du köper den av AH :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg