Girafariglove Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Kommer Palme-mordet att lösas eller kommer det att vara en nagel i ögat för polisen i evigheter?? Vad tror ni? Själv tror jag att det kommer att förbli olöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Det är nog redan löst sen lång tid tillbaka, men inte officielt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Dem tros ju ha hittat pistolen igår eller när det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Det är nog redan löst sen lång tid tillbaka, men inte officielt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jag tror ändå att Cristian Petttersson kanske var mördaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Det är nog redan löst sen lång tid tillbaka, men inte officielt. Håller med tHOORd troligen har fallet redan sedan länge varit löst men att polisen av olika själ inte vill ge ut den informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Vad spelar det för roll?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 jag tror och hoppas att det blir löst. Vi blir ju f*n utskrattade av andra länder eftersom vi inte ens klarar av att lösa mordet på vår egen statsminister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 jag tror och hoppas att det blir löst. Vi blir ju f*n utskrattade av andra länder eftersom vi inte ens klarar av att lösa mordet på vår egen statsminister. Rätt sjukt egentligen om det nu inte är löst, att man lägger ner så mycket tid på det. Ett vanligt mord skulle det knappast läggas ner så mycket tid på. Möjligtvis att det skulle dyka upp 10år senare i "kalla spår" eller något liknande program, ett hån mot oss vanliga människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 jag tror och hoppas att det blir löst. Vi blir ju f*n utskrattade av andra länder eftersom vi inte ens klarar av att lösa mordet på vår egen statsminister. Om det redan var löst, varför skulle man vilja dölja det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Konspirationsteorier is the shit ! =O Det undrar jag också faktiskt. Tror verkligen inte att de vill dölja det. Polisen behöver all positiv publicitet de kan få Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Om dem nu skulle ha löst mordet för länge sen så skulle säkert nån redan läckt ut med den informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.