Gäst Twisted Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Nästan varje gång jag är inne på fuska så buggar det. Som till exempel att jag ibland får vänta 5min på att en sida ska ladda up. :( Varför händer det och har det hänt nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Kan det inte vara så att din anslutning eller nåt är trög bara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) ibland tappar servern kontakt med MySQL servern, det är den som sparar all data, då kan man inte skriva inlägg och sånt ;) och ett forum är uppbyggd mycket med php och php behöver MySQL servern för att funka Redigerat 21 November 2006 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 ibland tappar servern kontakt med MySQL servern, det är den som sparar all data, då kan man inte skriva inlägg och sånt ;) och ett forum är uppbyggd mycket med php och php behöver MySQL servern för att funka Jag kan göra inlägg. fast att kunna svara på det här inlägget så laddade den här datorn i 1,5min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) då har du seg dator ^^ Redigerat 21 November 2006 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 då har du seg dator ^^ Nepp det går mycket snabbare på andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Det är väl när servern laddar om som det kan gå lite segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Nästan varje gång jag är inne på fuska så buggar det. Som till exempel att jag ibland får vänta 5min på att en sida ska ladda up. :( Varför händer det och har det hänt nån annan. Har samma problem ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Det kanske är för många inne, för påfrestande för servern och därmed segar det. Och ja, det händer mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Det här händer mig också, ibland kan jag inte läsa vissa trådar utan måste gå tillbaka senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 För mig är det tvärtom fuska.se går mycket snabbare och flera andra sidor buggar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 händer väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.