Hoppa till innehåll

Om Ni Fick Bestämma


Eric_H

Rekommendera inlägg

Hello everybody!

 

Tänk er att ni fick bestämma vad för Pokémonspel Nintendo skulle göra. Vad skulle ni isåfall välja?

 

Exempel: Många vill att det ska komma en version som heter ThunderYellow som är som Yellow i GBA grafik. Ungefär så.

 

Själv skulle jag vilja det där med ThunderYellow. Men inte bara det. Skulle också vilja ha en version av Crystal (hellre det än Gold/Silver) i GBA grafik.

 

Ni får skriva hur mycket ni vill! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, jag tycker det ska komma ny versione av guld, silver elr crystal, nästan samma endå. men någon av dem. sn så lite uppdateringar och sånt. som t.ex att pokemonen rör sig när de fajtas. sen så ska det vara ett bättre battle tower där man kan få EXP också så man kan uppgradera sina pokemon mot massa olika pokemon tränare. sen så ska det också finnas typ team rocket igen, de va ju bäst. Och rivaler. Så ska man kunna fånga alla pokemon med istället för att kunna hålla på och byta. och spelet ska vara svårt och långt! man ska kunna när man klarat spelet ska man kunna fånga mew som e den mest mystiske pokemonen av alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag snacka om alla poemon ska kunna fångas i ett nytt sple, inte crystal osv. jag vill ha ett långt och mer saker att göra. asså som att kunna fånga alla pokémon och inte byta med någon, men då måste man ha kommit långt för att kunna göra det. te.x får alla pokemon om man klarat tävlingar osv. jag snackar ett helt nytt spel. men crystal skulle nog inte vara så dåligt för då har man hela johto landet också. elr vilket land det nu är :S men ett spel där man kan resa igenom alla ställen. som silver, crystal m.m så kan man komma till hoenn med. skulle sitta jätte bra! ha de gött alla!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

en ny som pokemon emerald fast den är som typ nytt av daimond på den kan man åka

till alla regiorna och fånga alla pokemon utan nintendo events och man kan ha högre level än 100 och möta flera gym ledare och elit-fyror den ska heta pokemon legend. :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...