minijeppe Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Tja! Vilka är ert/era bästa tv-program? Själv tycker jag att mitt är Cops på TV6 eller Kustbevakarna på Kanal5. Jag gillar verkligen polis/brandkår/ambulans program men Vänner och Simpsons går också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Worlds most amazing videos & Mythbusters OCH! Simpsons :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Finns många några är iaf, simpsons :P Dödlig fångst på Discovery om krabbfiske. Välldigt bra, såg ett avsnitt idag när en av båtarna skönk. Minst 4 dog :( Extrem ingenjörs konst är bra också och Extrema Maskiner :D Sen finns det ju en massa andra bra också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Anders och Måns & 100 Höjdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 CSI, CSI NY, CSI Miami, Criminal minds, Law and order: SVU, Pokemon o One piece(Youtube). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Allt som går på öppna kanalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Jackass. När dom inte håller på å spy typ. Jag tål det men det är inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Vänner e jätte kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Joecartoon om man får ta som inte går på TV.. Men annars e de lätt 'Allo,'Allo Emliga Armén och Svarte Orm B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Typ jackass viva la bam wildboyz simpsons famlily guy ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Prison Break!!!!! Sen Simpsons också- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 hmm viva la bam,south park och House Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.