Cornificius Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 När var den senaste gångenni var sjuka? Skriv gärna vad för sympton det var. :) Är sjuk själv just nu... Vatt koppor.. :cry: Så himmla irritating! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 är lite snuvig och hostar just nu. Inget allvarligt för jag går i skolan. Men jag vill att det ska gå bort :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Förkyld för ca 1 månad sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 är lite snuvig och hostar just nu. Inget allvarligt för jag går i skolan. Men jag vill att det ska gå bort :P Samma sak här^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Fick förkylning som nästan gick in på lunginflammation för 3 veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag kanske blir sjuk ca 1 om året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Jag är sjuk just nu. Mår illa och kräks :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noogai3 Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Jag bröt båda fotlederna (måste sitta i rullstol) igår, jag kräktes för det gjorde så ont. Dagen efter hade jag bröstsmärtor (gjorde s*it ont). Jag tror att det var det värsta som hade hänt mig! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag fick en släng av gulsot förra veckan, men det gick över rätt fort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 gulsot? är inte det man kan få någon stanns utomlands? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Griskoppor! :( Typ det blir STORA skavsår fast på hela kroppen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Är sjuk nu. Har hosta, kan gå i ksolan men inte träna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.