Gäst Sladdis Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Need For Speed Carbon Need for speed Carbon(Black Edition) Och en massa andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool1 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 en är the warriors B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 GTA sa, GTA vcs, need for speed carbon, sagan om de två tornen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 GTA sa, GTA vcs, need for speed carbon, sagan om de två tornen.så du menar alltså att du klarat gta sa till 100%? har du samlat alla saker och sprayat på alla sånna där ställen? skulle inte tro de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 GTA sa, GTA vcs, need for speed carbon, sagan om de två tornen.så du menar alltså att du klarat gta sa till 100%? har du samlat alla saker och sprayat på alla sånna där ställen? skulle inte tro de Varför skulle han INTE ha klarat det? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 ellerhur. men khayser lr vad han heter tror aldrig på mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 sly 2 och 3 ratchet 3 och gladiator james bond from russia with love need for speed most wanted och carbon the matrix path of neo burnout 3 takedown starwars battlefront 2 harry potter fången från askaban och nästan hela femman och jag håller på med burnout domminator :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raven783 Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 sly 2 och 3 ratchet & clank 3 harry potter and the goblet of fire (nästan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Klarade nyss ut GoW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 brorsan gjorde ALLT på ff12, det tog väl sådär en månads intensivt spelande :) nu håller han på med gran turismo 4 är uppe i 30% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Ett par stycken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Här kan ni skriva vilka spel ni har klarat till 100% Mina är:crash tag team racing gta sanandreas gta vice city ratcheat and clank gladiator ratcheat and clank 3 ratcheat and clank 2 Gta 3 OCH NI? Ratchet and Clank är svåra att klara PRECIS 100% Men jag är inte den som sitter och försöker få alla skillpoints :D Vet faktiskt inte vilka spel jag har klarat 100%... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg