Gäst Szellerie Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Så oooooold film... Kom med nåt nytt va ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Eftersom jag trodde att man skulle kolla någa så körde jag upp hela nunan i skärmen... GARANTERAT STÖRRE EFFEKT!!! Ursäkta, måste gå o byta kallingar. Samma med mig jag trodde också man skulle kolla noga på skärmarna som dom spelade in påMen jag ryckte till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Hehe man rycker faktiskt till lite i slutet. Hehe, det kan jag nog hålla med om. :o Var inge ljud från början så jag satte typ 80% hög volym, sen hoppar han/hon/det/whatever upp. :blink: :blink: :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Haha I DID IT :) Visst är det skönt att bli lite skrämd va? :P Jag spola fram första gången jag palla inte vänta och sen så helt plötsligt kommer han upp börja f*n grina nästan :P BTW är jag en fjortis??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Nej.. :P Alla blir rädda för såna filmer... Iallafall dom flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jäklar vad jag hoppa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag blev inte rädd..... *host*hadeingeljud*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 väldigt kul att titta på det med alldeles mörkt omkring sig, ursäkta, jag ska gå och ringa en psykolog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag blev inte rädd..... *host*hadeingeljud*host* Har du ingen Reflex!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Sett den... Var flera månader sedan, ganska dålig screamer. blev skrämd första gången såklart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag visste att det var något sånt, så jag var helt "Ice Cold" så jag ryckte inte till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Blev inte alls rädd. Var helt förberedd så :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.