Zantera Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Tja, vanligt vis skulle jag väl säga zantera nu, men Admin är kändast. Nico har man väl kännt till länge nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Var ett tag sedan jag var inne, var nog inte så känd själv, undra om någon kommer ihåg mig ? ._. Jaja, började för några veckor sedan. Men de som jag kommer ihåg på sidan sedan dess är nog: Salzalade, Zwalion, Rowyn, 21# och Guggo m.f Vem är du då ? Men nu går vi off topic... Finns ganska många moderatorer som man kommer ihåg också .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) Zwailon,Xade,CG,guggo,sandkaka,no_fear,mascarpone,salzlada kanske oxo? Edit: skrev lite fel :P Redigerat 26 November 2006 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Var ett tag sedan jag var inne, var nog inte så känd själv, undra om någon kommer ihåg mig ? ._. Jaja, började för några veckor sedan. Men de som jag kommer ihåg på sidan sedan dess är nog: Salzalade, Zwalion, Rowyn, 21# och Guggo m.f Ah, jag kommer ihåg dig. Du var typ bara i intresse- och allmänt-forumen. Vad jag vet så var du bra kompis med Manga Master, men jag kanske blandar ihop dig med någon annan. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) Var ett tag sedan jag var inne, var nog inte så känd själv, undra om någon kommer ihåg mig ? ._. Jaja, började för några veckor sedan. Men de som jag kommer ihåg på sidan sedan dess är nog: Salzalade, Zwalion, Rowyn, 21# och Guggo m.f Jo jag var bara i de forumen nästan ;P Jo det är möjligt ._. Har många fuska kontakter på msn som jag inte vet vilka de är ._.'' *off topic igen* Kom och tänka på Mellanmjölk och Ragnarök var väl ganska känd o.O Redigerat 26 November 2006 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Zwailon, Silver Star och Slasktratt. Zwailon, Silver Star och Slasktratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Nja mascarpone är nog den kändaste sen är det nog CG och rullis men han är inte nå aktiv. Xade har man väll hört och såklart Zwailon med sitt super forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Men det går ju i perioder, enguulbanan var ju känd, MagiskaBarnet också. Jag tycker att TDY och Dolphin är kända också. Burken är väldigt känd MagiskaBarnet är jag ;P Hmm. Mascarpone, Admin, Manga Master var också väldigt känd när han var aktiv, hade sitt eget gruppforum som gick bra. Xade är också känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Admin...Lol...Sen så ser man ju nico och draghon (Kommer inte ihåg vad hon heter nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Öhh hon heter väl Draghon nu? :huh: Kommer ihåg hur mycket jag hatade namnet Escaflowne :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Dom jag minns mest i från förut var Xade, Toad, 0035, Tutankoopa, Legend_Gamer, Salsktratt, Dezen, Capone och Shadow of Darkness :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Någon som alltid är känd så är det ju admin, vem annars? Bland de andra så går det ju i "vågor", vissa kommer vissa går. Gamla "kändisar" försvinner och ger plats för nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.