Gäst Szellerie Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Hihi vad kul att jag blev nominerad ofta. Och jag vill göra en sak klar angående status + mig. Det har ofta i gruppforummen snackats om att jag låtsas som att jag är en legend, så är inte fallet. Jag är som vilken användare som hellst, (bara varit lite mer aktiv än de flesta), och jag skulle inte fått en ända röst på mig i denna tråden om det inte vorre för gammla BO medlemmarna. Jag har blivit lite inaktiv på senaste p.g.a av prov men ska verkligen försöka att bli mer aktiv så jag kan få lite till röster (hihi). Tack tack alla. Kändast på forummet, är svårt att säga alla är kända för sina speciella egenskaper. Eepaj för sin vänlighet... Rallypacker, Zimens och Burke etc för deras otroliga photoshop bilder. NF och Admin för att det har stor makt över sidan, Sandkaka och Slasktratt för deras kloka inlägg. Soffan för hans "Såkallade kopiering" (*host* i <3 Soffan). Zwailon för hur han vände upp o ner på hela sidan, Lillberra för sin extremt galna personlighet :wub:. Nico för sina urgulliga avas och kloka inlägg,Dolphin för sin aktivitet och Raptoc för sina FM. Men undrar om inte ändå Jellyfish för sin hatråd och Scones som ni nyare användare säkert aldrig hört talas om. Han var inte känd för sina "FM" eller höga ranker i olika fronter av sidan. Han var känd för sin personlighet och kanske för Big oranges gammla "Doctor Scones". Ja, nu har jag sagt mitt ;) Jag tror jag vet vem scones är.. Skåningen hette han tidigare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Admin Slasktratt Draghon Xade dom första jag kom tänka på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 MascarPone No_Fear Zimens. Finns nog fler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Alla mods + admin, alla i fusion och oztown. Så lätt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Mig själv, nejdå bara skoja. Mascaran Zimens Admin Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zadaki Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) Zadaki, naturligtvis. Redigerat 6 December 2006 av Zadaki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Eftersom jag har så bra minne så känner jag igen nästan alla namn jag ser. Men dom mest kända är väl Mascarpone, Selene, Soffan (aka Rowyn), och naturligtvis Xade (när jag var liten kunde jag verkligen tycka att du var spydig *snyft* :() Men själv blir man väl inte igenkänd av en enda jävel på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Admin och NoFear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Admin & No_fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Men själv blir man väl inte igenkänd av en enda jävel på forumet? Samma här. Jag är bland dom först medlemmarna men inte jävel vet vem jag är :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Av alla jævlar ær jag inte med.Just snyggt. Jag som ær den ænda i forumet som kan snacka danska. Vænta,jag ær ju bara en miniveteran. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Alla mods + admin, alla i fusion och oztown. Så lätt var det. Vad menar du med alla i fusion? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.