Hoppa till innehåll

45-sekundersspärren


Gäst Moberg

Rekommendera inlägg

Jag har försökt haft överseende med denna lilla grej med tanke på att folk inte ska spamma. Men när den börjar dyka upp för mig x antal gånger per visit så blir jag irriterad.

 

Herregud varför måste man vänta 45 sekunder innan man kan börja skriva på ett nytt inlägg? Det är ju bara löjligt att behöva sitta och vänta Ssnälla flytta spärren tills det att man trycker "Posta nytt inlägg"/"ämne"-knappen! (:

 

Någon mer som stör sig på denna spärr än mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Sandkaka

Skaffa FuskaVip och slipp den, och stöd Fuska.se samtidigt.

Den tid från att göra ett inlägg till att skriva ett till bra och innehållsrikt inlägg bör ta över 45 sek?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jobbigt och onödigt tycker jag bara, när man lika gärna skulle flytta spärren så att man kan använda de där 45 sekunderna till något kreativt (skriva det faktiska inlägget) i stället för att bara vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men mitt förslag stoppar spam precis lika effektivt. Att man helt enkelt flyttar spärren tills det att man faktiskt postar inlägget i stället för när man börjar skriva inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa FuskaVip och slipp den, och stöd Fuska.se samtidigt.

Den tid från att göra ett inlägg till att skriva ett till bra och innehållsrikt inlägg bör ta över 45 sek?

 

Inte om man hänger i Oztown och Bondgården B)

 

Jag kan också störa mig lite på den faktiskt. Tycker 30 sekunder skulle vara lagom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

45-skekundersspärren måste vara en av de jobbigaste grejen jag någonsinn varit med om när det gäller forum. Man får alltid sitta och vänta, och det är omöjligt att gå in på fuska när man är i skolan eller ngt liknande och har bråttom eftersom man inte hinner skriva de inlägg man vill. Spärren är onödig tror inte att den stoppar specielt mycket spam hindrar snarare än från att göra vettiga inlägg, och jag har absolut ingen lust att betala för att få det bättre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...