Gäst Moberg Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har försökt haft överseende med denna lilla grej med tanke på att folk inte ska spamma. Men när den börjar dyka upp för mig x antal gånger per visit så blir jag irriterad. Herregud varför måste man vänta 45 sekunder innan man kan börja skriva på ett nytt inlägg? Det är ju bara löjligt att behöva sitta och vänta Ssnälla flytta spärren tills det att man trycker "Posta nytt inlägg"/"ämne"-knappen! (: Någon mer som stör sig på denna spärr än mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Skaffa FuskaVip och slipp den, och stöd Fuska.se samtidigt. Den tid från att göra ett inlägg till att skriva ett till bra och innehållsrikt inlägg bör ta över 45 sek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Tiden att klicka på Svara och sen att trycka på Svara igen, tar oftast väl mindre än 45 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Har du så bråttom, skaffa FuskaVIP. Annars är det bara att vänta några sekunder, piece of cake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Det är jobbigt och onödigt tycker jag bara, när man lika gärna skulle flytta spärren så att man kan använda de där 45 sekunderna till något kreativt (skriva det faktiska inlägget) i stället för att bara vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Det förhindrar snabb spam och segar inte ner sidan när folk skriver på samma sekund. Köper du fuskavip så får du bort den och stödjer även sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Men mitt förslag stoppar spam precis lika effektivt. Att man helt enkelt flyttar spärren tills det att man faktiskt postar inlägget i stället för när man börjar skriva inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Skaffa FuskaVip och slipp den, och stöd Fuska.se samtidigt. Den tid från att göra ett inlägg till att skriva ett till bra och innehållsrikt inlägg bör ta över 45 sek? Inte om man hänger i Oztown och Bondgården B) Jag kan också störa mig lite på den faktiskt. Tycker 30 sekunder skulle vara lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag tycker att man ska flytta gränsen till 35 soch samtidigt göra så att man kanskriva inlägg under tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Man kan skriva snabbsvar under tiden. Ni har inte tänkt på att när ni surfar runt här utnyttjar ni något som kostar att driva HELT gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag tycker att man ska flytta gränsen till 35 soch samtidigt göra så att man kanskriva inlägg under tiden. Vad är idén med en spärr som inte spärrar?Om man kan göra inlägg under tiden så är det som att den inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 45-skekundersspärren måste vara en av de jobbigaste grejen jag någonsinn varit med om när det gäller forum. Man får alltid sitta och vänta, och det är omöjligt att gå in på fuska när man är i skolan eller ngt liknande och har bråttom eftersom man inte hinner skriva de inlägg man vill. Spärren är onödig tror inte att den stoppar specielt mycket spam hindrar snarare än från att göra vettiga inlägg, och jag har absolut ingen lust att betala för att få det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.