Hedman Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) Vad är det snyggaste ni gjort inom Innebandy? Det kan vara mål, passning eller räddningar. Det snyggaste jag gjort är iallafall när jag ligger ned och så skjuter dom högt och jag tar upp ena benet och räddar Det var tur men ganska snyggt :) Redigerat 26 November 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Kanske var när jag sköt ett skott mot stolpen! och den gick stolpe, stolpe på målvaktens handske och in ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 när jag va lite ego (bara lite) och hålde bollen själv i ca 3 minuter och gjorde "street" finter ! och sedan sköt jag upp den nästan i krysset :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Vad är "street" finter? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det snyggaste jag gjort hände på matchen i fredags... Jag står i mål och då kommer motståndarna fria efter slarv av vårat försvar, så är dom på vänstersida och har helt öppet där eftersom jag är på höger sida, så helt fritt fram för dom att göra mål alltså, men sen efter deras skott så sträcker jag ut min fot och sparkar iväg bollen vilket resulterar en kontring som det blir mål på B) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Vad är "street" finter? :blink: en massa snygga finter :) typ lobba upp bollen låtsas skjuta fast man går vidare och studsa bollen på klubban det finns mer saker man kan göra men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 När jag Zorrade in bollen ribba in. Jag har spelat innebandy sen jag var sex år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Spelar några av er utan regler? <_< @Mini_Sweety, liggande spel= 2 minuter utvsning @reXXirT, fotpass= frislag för motsåndar laget @Leekspin, lite ego? 3 min= ca 2 byten Själv så har man inte gjort något speciellt snyggt i innebandyn, ett mål är ett mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Spelar några av er utan regler? <_< @Mini_Sweety, liggande spel= 2 minuter utvsning @reXXirT, fotpass= frislag för motsåndar laget @Leekspin, lite ego? 3 min= ca 2 byten Själv så har man inte gjort något speciellt snyggt i innebandyn, ett mål är ett mål asså jag tror dom menar ute på rasten sin när dom spelar ute .. (jag iafall) och du man får göra fotpass! Redigerat 30 November 2006 av Leekspin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Spelar några av er utan regler? <_< @Mini_Sweety, liggande spel= 2 minuter utvsning @reXXirT, fotpass= frislag för motsåndar laget @Leekspin, lite ego? 3 min= ca 2 byten Själv så har man inte gjort något speciellt snyggt i innebandyn, ett mål är ett mål Då är det inte innebandy <_< Man får göra fotpass? i vilken regel bok läser du i då? Jag är utbildad domare, ja kanske dömer 10 åringar men ja vet vad som står i regelboken. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 jaja i bandy och hockey får man det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 jaja i bandy och hockey får man det.. I BANDY OCH HOCKEY JA! HERREGUD ! va f*n postar du då i en INNEBANDY tråd? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.