Hoppa till innehåll

Innebandy


Hedman

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Szellerie

Ja :) annars måste det bästa varit då jag motade skott efter skott då motståndarlaget var kring mitt mål 5 minuter.... Fick skott på mej hela tiden... det var stressigt kan jag säga..

Redigerat av reXXirT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snyggaste jag gjort var nog när jag kom fri på en kontring och lyckades med snyggaste foppa-finten :P vet inte hur jag kom på tanken att ens försöka men det gjorde jag i alla fall och det gick ju bra :P jag spelar oftast center men jag spela back en match och då fick jag perfekt passning från andra backen direktskott upp i krysset stenhårt det var ganska snyggt också :) det var ett PP förresten ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och mitt lag gjorde ett ganska roligt mål i Storvreta-cupen mot finnarna förra året :D

Vi började direkt med att vinna tekningen till backen, han lägger ut den till mej på vänstern, jag passar in till centern som passar vidare till högeryttern. han går på skott och den när vänstra krysset. det tog 7 sekunder!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I förgår gjorde jag kanske inte min snyggaste räddning men bra gjort ändå

Först skjöt en på min högra sida.

Den gjorde jag en fotparad på och dom fick retur.

Sen passa han som hade skjutit snett framåt till en som hade helt öppet på min vänstra sida.

Då slida jag åt vänster och han skjöt mig på mitt vänstra lår.

Dock gjorde dom mål efteråt eftersom jag var i ligande ställning och det var bara låbba över handen och en av mina backar stog framför målområdet och tittade på ( Jag var inte för att skryta en av dom bästa den matchen och gjorde mer en en snygg räddning)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det snyggaste jag gjorde var för ett tag sedan... var dock på idrotten vi hade innebandy.... Höjdpunkten var väl den att vi skulle gå till anfall, då de andra i mitt lag körde så himla pissigt vände jag om och sköt på eget mål... Fick även in några läckra armbågstacklingar :) (Läraren var upptagen med annat...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...