Gäst Szellerie Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Kletigburk:Domaren trodde det var ofrivilligt antar jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Kletigburk:Domaren trodde det var ofrivilligt antar jag ;) Troligtvis ja, dålig domare isf :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) Ja :) annars måste det bästa varit då jag motade skott efter skott då motståndarlaget var kring mitt mål 5 minuter.... Fick skott på mej hela tiden... det var stressigt kan jag säga.. Redigerat 5 December 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Vi gjorde en snygg kontring idag på matchen, jag tog bollen nere i egna hörnet så sprang längs med sargen sen vek jag in. Sen kommer en med spelare och så gör vi ca 3 överlapp sen passar han mig och jag skjuter i krysset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Snyggaste jag gjort var nog när jag kom fri på en kontring och lyckades med snyggaste foppa-finten :P vet inte hur jag kom på tanken att ens försöka men det gjorde jag i alla fall och det gick ju bra :P jag spelar oftast center men jag spela back en match och då fick jag perfekt passning från andra backen direktskott upp i krysset stenhårt det var ganska snyggt också :) det var ett PP förresten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Foppafinten är lätt o__O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Jag och mitt lag gjorde ett ganska roligt mål i Storvreta-cupen mot finnarna förra året :D Vi började direkt med att vinna tekningen till backen, han lägger ut den till mej på vänstern, jag passar in till centern som passar vidare till högeryttern. han går på skott och den när vänstra krysset. det tog 7 sekunder!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Foppafinten är lätt o__O glömde skriva men det var 2 matchen jag spela och jag hade inte tränat särskilt länge då hlr... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 I förgår gjorde jag kanske inte min snyggaste räddning men bra gjort ändå Först skjöt en på min högra sida. Den gjorde jag en fotparad på och dom fick retur. Sen passa han som hade skjutit snett framåt till en som hade helt öppet på min vänstra sida. Då slida jag åt vänster och han skjöt mig på mitt vänstra lår. Dock gjorde dom mål efteråt eftersom jag var i ligande ställning och det var bara låbba över handen och en av mina backar stog framför målområdet och tittade på ( Jag var inte för att skryta en av dom bästa den matchen och gjorde mer en en snygg räddning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Det snyggaste jag gjorde var för ett tag sedan... var dock på idrotten vi hade innebandy.... Höjdpunkten var väl den att vi skulle gå till anfall, då de andra i mitt lag körde så himla pissigt vände jag om och sköt på eget mål... Fick även in några läckra armbågstacklingar :) (Läraren var upptagen med annat...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Sköt du mot eget mål? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Sköt du mot eget mål? :meddum: Jo f*n, så blir det när alla andra står stilla och skriker "pass". ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.