rosenrot Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Är i the tower of the Gods och åker runt med båten och leter efter en nyckeln :medieval: . Hittar ingenting, försöker ta mig igenom en trädörr. Nån som vet hur man tar sig vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Kan du förklara lite bättre det finns många nycklar ock trädörrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosenrot Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Kan du förklara lite bättre det finns många nycklar ock trädörrar Jag är på första våningen och det är en dörr där det kommer vatten utanför hela tiden. Jag misstänker at brunnslocken kan ha något med saken att göra... Jag är på första våningen och det är en dörr där det kommer vatten utanför hela tiden. Jag misstänker at brunnslocken kan ha något med saken att göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Stiger vattnet i det rummet du är i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosenrot Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 ja, det stiger. måste ha en nyckel för att öppna dörren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 hur var de nu igen... du skulle väl gå in i olika rum och ta statyer å lägga dom nära ingången till rummet... me kommer ja inte ihåg för de var ett tag sen ja spela sist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg