Hedman Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 >>>klicka här<<< Detta mål är bland det snyggaste jag sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Det var inte ett dåligt snyggt mål direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Vad heter sången? Förövrigt snyggt mål. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Grymmt snyggt mål! Låten e förövrigt Fort Minor-Remember The Name Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Grymmt snyggt mål! Låten e förövrigt Fort Minor-Remember The Name Tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Förövrigt väldig snygg fint ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 ojoj dåligt snyggt(ironi)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 jag fattar inte det är inte första gången Rob Hisey gjorde ett snyggt konst hockeymål. Här är en till inte lika snyggt som första men ;) Ps: Kommentatorerna snackar finska >>>HÄR<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 f*n vad bra den där Hisey är :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 omfg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 f*n vad bra den där Hisey är :blink: Jag vet han platsar knappast i Finska ligan han borde spela i NHL typ Vancouver för dom är så bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 (redigerat) Rob Hisey är en grym hockeyspelare tycker jag själv. Han har gjort massor med bra matcher / tuneringar. Jag tycker han borde vara med i NHL. Som sagt han är grym. Redigerat 28 November 2006 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.