Neldemo Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Sony kan ju lika gärna låta bli att ge ut PS3. Xbox 360 har mkt bättre online-läge, ungefär lika bra grafik mm. PS3 har inte ens några spel för sej själva, nu när Assasins Creed kommer till Xbox 360 och GTA IV också kommer med exklusiva "saker" som man kommer kunna ladda ner som inte kommer finnas på PS3 tror jag att dom kommaer sälja betydligt färre Playstation. Liksom, vem köper en konsoll för 5,5 tusen när man kan köpa en lika bra för 4? nån somm håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 den e väl dyrare än 5,5 har jag för mig och ja jag håller me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Håller med, men ps3 är jätte mycket smidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 ojojoj jag väntade bara på en sån här tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 hur är ps3 jättemycket smidigare?!?bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 han kanske menar handkontrolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 hur är handkontrollen mer smidigare?, iallafall så tycker jag att dom ändå borde betalat för vibrationsmotor, mycket bättre inlevelse, och ja det är inte så himla stor skillnad på Xbox 360s och PS3ans grafik faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 visar ju hur bra du är på att jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Kan hålla med till viss del men vi får inte glömma MGS 4 till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Kontrollen ser ut som Ps2.s kontroll och 360 är mindre än ps3.... Dosan till Ps3 har dock en "rörelsesensor", eller vad man ska säga, som du kan svänga med genom att luta kontrollen åt höger respektive vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 PS3 väger ca 5 kilo,dom har stulit 360s Guide Button rakt av,handkontrollen har ingen vibration, den kommer kosta omkring 5000-7000 kr och... nej,nu orkar jag inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag håller fullt med dig, xbox 360 är mycket bättre än att betala 5,5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.