Nittionio Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Asså en sa til min polare att twinkar kommer va dåliga efter BC är det sant :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Asså en sa til min polare att twinkar kommer va dåliga efter BC är det sant :( Asså vadå dåliga,det är väl klart som f*n att en level 19 tar alla 10 lätt och ett helfräckt gear med enchantade vapen kan väl inte vara dåligt?! Idiotisk fråga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 ja vrf skull de bli någon skillnad? och förestren suger de me twink! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Alltså problem för att man har mycket pengar och har råd och göra en överlägsen gubbe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag tycker att det är rätt roligt att vara Twink (Rogue level 19). Men det är inte roligt att möta en Twink om man har dåliga saker eller är om man har lägre level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 jag tror han menade om det som nån annan sa, att det kommer bli lvl req på enchants etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Twinkar kommer alltid vara bättre än "vanliga" chars, dom är bättre rustade helt enkelt med eller utan enchants. i bg iaf, dom har ju pvp utrustning på sig så. Redigerat 30 November 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag hörde också av en kompis att twinks inte ska kunna förekomma på samma sätt i BC... Antagligen kan de kanske sortera dem på gear o sätta twinks i samma bg's lr nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag hinner väl göra min hunter och rogue till perfekta twinks innan bc :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Hörde att man skulle börja få exp i BG's.. Så man inte skulle kunna ha twinks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Hörde att man skulle börja få exp i BG's.. Så man inte skulle kunna ha twinks. Tror också att det är så. Tycker inte att det är så snällt av blizzard. Jag har slösat ganska mkt på min skillade TWINK. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) VA!!! Kommer man få exp av BG!!! åh nej :( e det sant. Ja har ju just fixat crusander jätte billigt. E det värkligen sant att man kommer få exp av det? Redigerat 1 December 2006 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg