Gäst OneDream Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 hej hej som rubriken säger är det de? jag har hockeyfrilla FAST jag har långt hår överallt nacken (som de ska va) luggen sidan .. med vidare men vad tycker ni om hockeyfrilla :) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Det är fruktansvärt fult. Verkligen den frisyr jag tycker sämst om, efter hästsvans förstås. Blir ju sönderägt av pottfrilla, t om... ;P Redigerat 30 November 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 haha slask säkert bara för att du har en sj ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det bros på , man kan ju ha MYCKET hockeyfrilla, och så kan man ha lite.. Lite kan vara snyggt, asså när man har lite längre i nacken, men itne så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag tycker att det ser fult ut, jag gillar inte den frisyren. att ha så långt hår, det är inte snyggt rättare sagt fult. Dessutom tar det längre tid och tvätta håret, i fall om man orkar. :<o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det beror på vilket huvud hockeyfrillan har fastnat på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det bros på , man kan ju ha MYCKET hockeyfrilla, och så kan man ha lite.. Lite kan vara snyggt, asså när man har lite längre i nacken, men itne så mycket. Som jag har haft då B) Ska nog köra med de igen! hockeyfrill FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Äckligt fult.. Sen är ju hockey en riktig piss-sport också vilket inte gör saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 hockeyfrilla är skitfult Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Jagr style är ju sköönt B) Har inte det själv men jag tycker inte det är fult :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 nej det är inte snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Svinfult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.