Kebabmannen Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag tycker att du ska köpa Wii :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Wii får man mycket för pengarna. liksom Wii, Gamecube, N64 o dem gamla andra. Men 360 är kraftfull, usb utag som man kan lägga in lite kul o annat ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 klart man köper Wii, om man är fattig. Om du har en duglig dator så har du ett Wii, fast bättre.. kanske inte spelen dock. XB360 har mer vuxna spel än Wii, men går man efter medelåldern här på forumen så vinner väl Wii självklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) klart man köper Wii, om man är fattig. Om du har en duglig dator så har du ett Wii, fast bättre.. kanske inte spelen dock. XB360 har mer vuxna spel än Wii, men går man efter medelåldern här på forumen så vinner väl Wii självklart. jag tror samma här med ålder och sådär men jag kommer nog ändå köpa xbox 360 eftersom jag vill ha lite mer "vuxna" spel menar du nunchuken? nej, inte i alla spel, i tennis använder man bara wiimote <{POST_SNAPBACK}> översättning tack (nunchuken och wiimote) Redigerat 5 December 2006 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Helt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Helt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam nää wii är säkert kul, men jag vill kunna köra loite mer "vuxna" spel om man säger så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 XBOX 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Helt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam Sant, Halo 3 och Gears of war är spel som nästan är ett måste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 är battlefield 2 :modern combat till xbox 360 bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Wii om du vill ha kul. 360 om du vill ha grafik. Kan man inte ha kul med bra grafik??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag tycker att du ska köpa Wii, för att kontrollen och spelkänslan kommer att bli übergrym, i alla fall om man ska tolka det man har läst. Har inte läst så mycket om Xbox 360, men det verkar nice. Dock så har jag redan spelat dem sorters spelen som kommer eller redan har kommit, på min Xbox. Men provspelade Xbox 360 en gång och det är grym grafik, men jag tycker ändå att du ska köpa Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Helt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam har du äns provat Wii? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg