Hoppa till innehåll

Hacks Till Maplestory!


darzak

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 5 månader senare...

Hur använderman hacken. Mina asså bara funkar inte! :(

 

Mina funkar nu :) men det enda problemet är att... JAG INTE KAN VARA INNE PÅ MAPLESTORY NÄR JAG HAR HACKEN PÅ. Och du en sak till servern klarar inte det (när jag har hackern på) så maplestory stängs av! :angry:

 

 

P.S: jag e en warrior på maple story och har inte använt hack och e i lvl 26. P.S2:Jag tänkte använda hacken på en annan ny gubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur använderman hacken. Mina asså bara funkar inte! :(

 

Mina funkar nu  :) men det enda problemet är att... JAG INTE KAN VARA INNE PÅ MAPLESTORY NÄR JAG HAR HACKEN PÅ. Och du en sak till servern klarar inte det (när jag har hackern på) så maplestory stängs av! :angry: 

 

 

    P.S: jag e en warrior på maple story och har inte använt hack och e i lvl 26.          P.S2:Jag tänkte använda hacken på en annan ny gubbe.

 

det är kommit ny version av ms så det har kommit nya hacks & du har nog fått tag på fel, min bror jag hackat rätt länge men jag har tröttnat på maple för länge sen så fråga inte mig om hack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tyson

Hur använderman hacken. Mina asså bara funkar inte! :(

 

Mina funkar nu  :) men det enda problemet är att... JAG INTE KAN VARA INNE PÅ MAPLESTORY NÄR JAG HAR HACKEN PÅ. Och du en sak till servern klarar inte det (när jag har hackern på) så maplestory stängs av! :angry: 

 

 

    P.S: jag e en warrior på maple story och har inte använt hack och e i lvl 26.          P.S2:Jag tänkte använda hacken på en annan ny gubbe.

 

 

jag tycker det är grymt med hacking men jag vill lära mig det! Är det nån som vet nån bra hemsida eller kan förklara nu?

:cool: du äger

 

Jag ser många som hackar och vill veta hur man gör! Det ni gör är :cool:

 

Jag fattar inte :huh: , jag söker på google letar o letar men hittar aldrig hur man gör! snälla någon säg hur man gör!!! :(

 

Så mitt ända hopp är ni som hackar! snälla lär mig!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Hacks är bara skit!!!! Och dom som hackar kan då inte förstå nonting. Jag hatar närfolk hackar i maple story och alla som inte hackar tycker nog samma sak. Vac hacks är nog de värsta hacks jag vet. <_<

 

 

 

 

 

HACKERS IS JUST N00BS!!!!!!

Redigerat av Link93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...