Shaitan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Då kan man väl alltid hitta en snabb proxyserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Och vad är en proxyserver o.o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerka93 Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 ja hackade typ 1 vecka sen sluta jag xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Varför hacka? varför fuska? Varför bli bannad? Ja varför hacka! Det finns några hacks! men orka bli bannad! Dessutom hackar jag aldrig! Ditt val! Om du vill vänta eller bli bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) Jag hackar & det är väldigt kul :) är i level 48 & har spelat i 4 dar ^_^ miit mål är level 50 på 5 dar & kanske 70 på 10 dar :) Redigerat 27 December 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 (redigerat) 10chrs Redigerat 2 Juni 2007 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 nu har jag spelat i 7 dar & är i lvl 55, blir nog inte level 70 på 10 dar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak.t75 Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Hur använderman hacken. Mina asså bara funkar inte! :( Mina funkar nu :) men det enda problemet är att... JAG INTE KAN VARA INNE PÅ MAPLESTORY NÄR JAG HAR HACKEN PÅ. Och du en sak till servern klarar inte det (när jag har hackern på) så maplestory stängs av! :angry: P.S: jag e en warrior på maple story och har inte använt hack och e i lvl 26. P.S2:Jag tänkte använda hacken på en annan ny gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Hur använderman hacken. Mina asså bara funkar inte! :( Mina funkar nu :) men det enda problemet är att... JAG INTE KAN VARA INNE PÅ MAPLESTORY NÄR JAG HAR HACKEN PÅ. Och du en sak till servern klarar inte det (när jag har hackern på) så maplestory stängs av! :angry: P.S: jag e en warrior på maple story och har inte använt hack och e i lvl 26. P.S2:Jag tänkte använda hacken på en annan ny gubbe. det är kommit ny version av ms så det har kommit nya hacks & du har nog fått tag på fel, min bror jag hackat rätt länge men jag har tröttnat på maple för länge sen så fråga inte mig om hack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tyson Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Hur använderman hacken. Mina asså bara funkar inte! :( Mina funkar nu :) men det enda problemet är att... JAG INTE KAN VARA INNE PÅ MAPLESTORY NÄR JAG HAR HACKEN PÅ. Och du en sak till servern klarar inte det (när jag har hackern på) så maplestory stängs av! :angry: P.S: jag e en warrior på maple story och har inte använt hack och e i lvl 26. P.S2:Jag tänkte använda hacken på en annan ny gubbe. jag tycker det är grymt med hacking men jag vill lära mig det! Är det nån som vet nån bra hemsida eller kan förklara nu? :cool: du äger Jag ser många som hackar och vill veta hur man gör! Det ni gör är :cool: Jag fattar inte :huh: , jag söker på google letar o letar men hittar aldrig hur man gör! snälla någon säg hur man gör!!! :( Så mitt ända hopp är ni som hackar! snälla lär mig!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 (redigerat) Hacks är bara skit!!!! Och dom som hackar kan då inte förstå nonting. Jag hatar närfolk hackar i maple story och alla som inte hackar tycker nog samma sak. Vac hacks är nog de värsta hacks jag vet. <_< HACKERS IS JUST N00BS!!!!!! Redigerat 30 Juni 2007 av Link93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Eller bara folk som "inte har tid", elr, "orkar" lvla upp till dom höga lvls, kanske? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.