Gäst Pcplayer Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 asså när jag tittar i forumet o liksom kollar på en tråd så står det visningar 1500 men inte ens 100 svar..asså tittar man bara o skiter i o svarar ..? du blir det ju inga bra trådar det är ju ett forum?... Är det nån som tycker som jag eller är jag bara knasig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 men vissa postar juh ett inlägg och senare så kollar han/hon in i tråden efter någon som har svarat B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 jo det är ju sant..men en del känner typ ork...vad e de då för mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Det dom kanske gör är... Antingen så orkar dom inte... Tycker att det är n00bigt men orkar inte säga det. Eller så tittar dom bara för att det kanske var något kul. Eller så tittar dom bara om dom har samma problem och om det inte är något vettigt svar så skiter dom i det med :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Det kändes motvilligt att posta nu. Vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag har också lagt märke till det här. Ibland kan det vara något irriterande, om man typ vill ha svar på något. T.ex om man frågar någonting, så kollar man om nån svarat nästa dag. Så kan det stå att ämnet blivit visat kanske 40 ggr, men att ingen har svarat. Det är lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Ja känner precis likadant , tack för stödet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 dom kanske inte kan svaret på frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Brukar kolla ibland för skojs skuLL :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Man kollar såklart i en tråd först, sen om den verkar intressant postar man. Svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det beror på om det är värt att svara. Jag brukar bara läsa de flesta trådar. Jag svarar bara om ingen redan har löst problemet/svarat på frågan. Oftast blir det bara en chatt efter problemet är löst, inte värt att svara då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Asså hur seg kan man vara det klart man inte svarar i alla trådar man tittar i. Man vet ju inte vad alla trådar handlar om det ända man ser är vad den heter och beskrivningen. Man kanske märker när man har tittat i den att den är tråkig eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.