Gäst OneDream Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) Nya sakerna jag tycker det ska finnas om man är vip: 10 tecken mer i sin signatur när man har vip. Om man köpt vip en gång så får man 360 dagar mellanrum på namnbyten istället för 165. Man får 1 fm mer när man gör inlägg (ej tråd altså) så man får 4 fm istället för 3 fm!. Mera smilies att kunna ha i ett inlägg. ska finnas mera smilies att välja mellan. Man får ha en gratis färg när man har vip i sin presention. Man får 120 fm för varje nyhet och/eller fusk. För varje ny tråd får man 25 fm (råka skriva fel, skrev 125 :S men mennade 25) hur tycker ni om dessa förslag dåliga eller ganska bra eller SUPERBRA eller SKITdåliga förslag? Redigerat 7 December 2006 av Leekspin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Not gonna happen... Ny funktioner till VIP kommer att komma för eller senare men inte ovanstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 jag skrev lite fel med 125 fm :S inte ens mer smilies att välja mellan!? det trodde jag men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Nja, inte så bra ideér. Man får ju i alla fall en massa fördelar med vip. Jag skulle skaffa vip för 2 saker: 1:Grön text :D 2:Slippa denna störande 45sec spärren mellan inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 jag skrev lite fel med 125 fm :S inte ens mer smilies att välja mellan!? det trodde jag men.. Tycker man att det är så hemskt roligt med smileys så finns det några tusen andra sidor att hämta smileys på och sedan länka till. Lika enkelt oavsett om man är VIP eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Det där med signaturen kan ni väl gå med på? Inte direkt för att jag har nån signatur men med tanke på dom andra som vill ha lite signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Leekspin, försöker du förbttra FuskaVIP för att du ska köpa det eller? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 det är med smiliesar är ju onödigt, bara att länka till en liten bild så ser den exakt lika dan som en smiles http://www.fuska.se/forum/style_emoticons/default/smile.gif Exempel: här skrev jag: [IMG=http://www.fuska.se/forum/style_emoticons/default/smile.gif] istället för : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Nya sakerna jag tycker det ska finnas om man är vip: 10 tecken mer i sin signatur när man har vip. Om man köpt vip en gång så får man 360 dagar mellanrum på namnbyten istället för 165. Man får 1 fm mer när man gör inlägg (ej tråd altså) så man får 4 fm istället för 3 fm!. Mera smilies att kunna ha i ett inlägg. ska finnas mera smilies att välja mellan. Man får ha en gratis färg när man har vip i sin presention. Man får 120 fm för varje nyhet och/eller fusk. För varje ny tråd får man 25 fm (råka skriva fel, skrev 125 :S men mennade 25) hur tycker ni om dessa förslag dåliga eller ganska bra eller SUPERBRA eller SKITdåliga förslag? Jag ska uttrycka mig kort: Alla idéer var sk*tdåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jag vill också att det ska komma nya funktioner till att vara VIP, men dessa små funktioner gör ingen större nytta, om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Håller med dig Dolphin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 alla här verkar vara så FM giriga, alla ideérna suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.