Gäst Mega93 Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) Jag har alltid gillat att göra film. Eller ja, göra och göra, det har ju inte blivit så mycket men min dröm är så att säga att bli regissör. Någon mer med samma intresse? Redigerat 7 December 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Nej, inte att liksom jobba på heltid som det. Men att göra småfilmer och sånt, det är kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 aa små filmer kan vara jävligt kul å göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 (redigerat) Jag skriver just nu manus till en zombie-serie :P (inspirationsdrivet så det blir nog inget) Redigerat 8 December 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag skriver just nu manus till en zombie-serie :P (inspirationsdrivet så det blir nog inget) mm jag brukar spela ett fighting spel och spela in klipp. gör jag litte text o grejer till sist så blir det en film. men hälst gör jag serietidningar. Gör en nu som jag kallar Three Souls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 askul att göra filmer! brukar göra det ibland.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) Jag och ett par kompisar ska göra en storfilm om BMX. Där vi kör och så. Sedan ska det finnas extramaterial där man kan få se på how-to-filmer. Vi ska verkligen satsa på den filmen. Kommer att vara minst 30 minuter lång. Annars hade varit kul att hålla på med professionellt. Dock har jag ingen videokamera :( Redigerat 22 December 2006 av Pocahontas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 jo det e kul att göra film... på sommarn brukar jag och några kompisar spela in filmer(det är oftast jag som blir regisören) men det är roligare att vara skådespelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag och mina kusiner gör filmer :) Fast pga avståndet till varann träffas vi inte mer än ca 3 ggr per år :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Mjo, lite bildspelsfilmer är skoj typ denna :) http://video.google.com/videoplay?docid=90...de+soeta+barnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Så jäkla ägig film B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ja men han glömde mig, Bo Lundgren :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.