Hoppa till innehåll

Nu Har Wii Kommit !


Nomatic

Rekommendera inlägg

Vad tycker ni om Wii? Detta är mest riktat till er som har förhandsbokat detta eller har vart såna lyckostar att kunna köpa det ur butik 00:01!

 

Själv så bor jag i en liten ort så jag betalade 200 kr till en brevbärare som är en mycket god vän till mamma så det betyder att jag fick mitt Nintendo Wii ungefär 00:05. Det betyder att jag spelade troligtvis Wii först i sverige. Detta är ingeting jag kan vara säker på menmen. Har spelat Zelda TP o jag har bara en sak att säga om det spelet UNDERBART !!, nu tänker jag inte vara nån spoiler mer. Hoppas ni andra postar o säger vad ni tycker om Wii.

Redigerat av Kletigburk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad tycker ni om Wii? Detta är mest riktat till er som har förhandsbokat detta eller har vart såna lyckostar att kunna köpa det ur butik 00:01!

 

Själv så bor jag i en liten ort så jag betalade 200 kr till en brevbärare som är en mycket god vän till mamma så det betyder att jag fick mitt Nintendo Wii ungefär 00:05. Det betyder att jag spelade troligtvis Wii först i sverige. Detta är ingeting jag kan vara säker på menmen. Har spelat Zelda TP o jag har bara en sak att säga om det spelet UNDERBART !!, nu tänker jag inte vara nån spoiler mer. Hoppas ni andra postar o säger vad ni tycker om Wii.

 

du spelade nog inte wii först i Sverige. gick Wii på tradera som gick till sverige

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tycker ni om Wii? Detta är mest riktat till er som har förhandsbokat detta eller har vart såna lyckostar att kunna köpa det ur butik 00:01!

 

Själv så bor jag i en liten ort så jag betalade 200 kr till en brevbärare som är en mycket god vän till mamma så det betyder att jag fick mitt Nintendo Wii ungefär 00:05. Det betyder att jag spelade troligtvis Wii först i sverige. Detta är ingeting jag kan vara säker på menmen. Har spelat Zelda TP o jag har bara en sak att säga om det spelet UNDERBART !!, nu tänker jag inte vara nån spoiler mer. Hoppas ni andra postar o säger vad ni tycker om Wii.

 

nejnej mitt fel, jag skrev även att jag inte var helt säker på detta.

 

@SurMonkey, jag förhandsboka det väldigt tidigt. Vet mycket väl att det inte finns så många exemplar före jul, men jag hade tur o fick mitt på release datumet, så du får tro vad du vill

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte wii *snyfft* min mamma skulle ha köpt det under sin lunch rast men då skulle hennes jobbar kompis skada sig och då var just hon tvungen att ta honom till sjukan och jag fick inget wii så nu försöker jag vinna det vart jag än kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte wii *snyfft* min mamma skulle ha köpt det under sin lunch rast men då skulle hennes jobbar kompis skada sig och då var just hon tvungen att ta honom till sjukan och jag fick inget wii så nu försöker jag vinna det vart jag än kan.

 

Eller så väntar du ett tag. Går snabbare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...