zitroz Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 kanske det. Jag kunde inte somna igår förän kl 1 på natt morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Ja sträckte mig när ja spelade tennis, fråga mig inte hur för det vet jag inte själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoXeR Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jag har en fråga; Spelar det nån roll om Tv:n står ganska lågt ner när man spelar och samma sak med Wii:n? Blir det lixom att man måste rikta kontrollen mera mot marken elr? Min teve står ganska lågt ner och min Wii kmr förmodligen oxå att göra dt. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Troligen inte. Wii bygger ju på att du riktar in din Wii-mote rätt(vanligtvism itt på skärmen) och därifrån utgår den. Själv är jag ledsen. Bokade wii i början av oktober, men jag får vänta tills nästa leverans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 har inte testat det än men jag ska nog köpa det någon gång nästa år typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Gör det. Ett mycket bra köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 orkar inte köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag har en fråga; Spelar det nån roll om Tv:n står ganska lågt ner när man spelar och samma sak med Wii:n? Blir det lixom att man måste rikta kontrollen mera mot marken elr? Min teve står ganska lågt ner och min Wii kmr förmodligen oxå att göra dt. :huh: Ja, på t ex ett FPS så siktar man ju direkt på skärmen. I Wii Sports däremot så känns bara rörelserna, inte vars du står eller vars Wiimoten pekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Wii är helt UNDERBART...! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 mm, det är underbart :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Dom som importerat var låångt före :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Ja. släpp detta nu, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.