Gäst Elite Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Hej! Tänkte skaffa The Legend Of Zelda: Twilight Princess till mitt Gamecube, men är det verkligen värt det? Skriv era åsikter! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 den har ej kommit ut till gamecube,men wiii är lite annorlunda upplevelse och gamecube versionen har kanske en annan upplevelse.Men twilight princess är ett skitbra spel!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Tycker att du ska boka det. Helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Klart du ska boka det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Om det är värt det? JAAAAAAAA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 När kommer det till Gamecube egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Det kommer den 15e, alltså nu på Fredag. Jag bokade det för 2-3 veckor sen, och väntar spänt på mitt exemplar. Gillar man Zelda, eller Äventyrsrollspel överhuvudtaget, boka då det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Säger också JA! Jag märkte igår när jag och min mamma var på GAME i Farsta Jag hade varit på Bokia innan och kollat på en bok och hon skulle köpa ett spel till en liten kille-. Också kom jag ditt och då hade hon köpt spelet. Och då hörde jag att hon hade bokat ett GC spel det finns ju en liiiiten chans att det är TP :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Boka LoZ:TP. Nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Har Wiii versionen :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Har Wiii versionen :gitarr: Va kul för dej då,men vad har det med tråden o göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 ville bara säga det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg