FreeZtyle Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Fildelning är ju olagligt, men borde det inte vara olagligt att skicka musik och annat via MSN också? Det är väl egentligen samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Det var ju det som var olagligt förut! Man fick ladda ner musik och ha själv men man fick inte dela med sig... Det var fildelning.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Varför skulle det vara olagligt att skicka bilder på sig själv? tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Varför skulle det vara olagligt att skicka bilder på sig själv? tex Nej, men att skicka musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Varför skulle det vara olagligt att skicka bilder på sig själv? tex :meddum: Man får visst skicka genom msn!!! Men man får inte skicka upphovsrättskyddade filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 MEN SKICKA MUSIK! Lär er läsa.. Musik är upphovsrättskyddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Ok? Och musik man gjort själv då? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Det får man nog skicka hur man villl :P Inte för att jag tror det är många som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag tror nog att vissa låtar är fildelnings skyddade så att man inte kan skicka dom via msn, eller så var det att man kunde skicka dom, men mottagaren kunde inte öppna den filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Man får inte skicka upphovsrätts skyddat matrial. Fast det gör man ändå för att oftast dom stora fildelarna som åker fast. Å då menar jag dom riktigt stora fildelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Du skriver ju själv i topic. "Fildelning är olagligt", det stämmer ju inte riktigt men jag förstår att du syftar på upphovsrättsskyddat material, och då är det helt korrekt. Vad får dig då att tro att du inte fildelar när du skickar saker via msn? Det är exakt samma sak. Frågan är oerhört dum då du redan har skrivit svaret i topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Man får inte skicka upphovsrätts skyddat matrial. Fast det gör man ändå för att oftast dom stora fildelarna som åker fast. Å då menar jag dom riktigt stora fildelarna Av de fildelare som hittills stämts i USA kan MPAA inte peka ut en enda som använt BitTorrent. Om de stora filderlarna använder Bittorrent istället för DC++ åker ingen storfildelare fast. Sen kan man nämna att heller ingen i Sverige som använt bittorrent har åkt fast. De stora som använder DC++ åker däremot fast. Även de små med DC++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.