Gäst Umbreon_Moon Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 som rubriken, själv har jag sett ett par UFOn, ett som var riktigt nära.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 asså hur menar du ett flygande object eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Ett. Två. Tre. HAHAHAHHAH! Seriöst, UFO'n? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 De flyger omkrinjg här dagligen. Klockan 10:05 går UFOt till Mars, 10:30 går ett annat UFO till Jupiter och 18:20 går det sista UFOt för dagen till en annan galax. Vissa förare är riktigt trevliga! Igår pratade jag med en som körde 18:20 UFO. Jag fick en klubba och vi pratade om vädret i de andra galaxerna. Om ni undrar så heter han Bert. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 den va bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Men seriöst, det fins inga bevis för att det finns några UFOn, därför så tror jag inte på att de finns. Att jag dessutom inte heller har sätt något, övertygar mig ännu mer. Men har sätt ett förresten, han heter Flash Bert. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Asså seriöst!!! Du måste lägga ned med LSD... Hur mkt tog du den här gången?? Överdrivet mkt eller? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag har aldrig sett något men jag skulle vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Kan lika gärna vara en zeppelinare. UFO'n :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 (redigerat) Det där är definitivt ett UFO. UFO står nämligen för Unidentifyed Flying Object. Alltså, Oidentifierat Flygande Objekt. Så tills nån kan konstatera vad det där är för nåt, så är det ett UFO :P Redigerat 12 December 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.