Filiandor Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag kan bli med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Jag säger det jag sagt så många gånger förut... SKRIV I DET OFFICIELLA FORUMET OM DU VILL VARA MED! Här är en länk!: Swedish Pranks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) Von kluth nu är det så att jag och haggan tänkte starta en egen klan. Eftersom det inte finns så mycket svenska klaner och så. Istället för att samla alla till din klan så tänkte jag och haggan starta en vi också. Den är till för dom som gillar FIFA07´COD3 men mest Gears Of War. ___Gears__ Of__ Sweden___p Redigerat 27 December 2006 av xbox360admire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Men vafan... Jag har ju typ 8 pers, och så sticker två stycken :( Skall jag ta bort både två av er från klanen permanent? Jo, det kan ju vara kul med två klaner... då kan vi ju möta varandra hela tiden, vi har ju samma "time-zone"... lol Förresten, det var 7 stycken i klanen innan, nu är det 5 :D Det räcker ju knappt till en match i GoW, och dessutom lär väll inte alla kunna spela samtidigt. Nåja, den här klanen behöver fler medlemmar, så tveka inte! Har du GoW, så är det bara att gå med i den. För hundrade gången, så kommer nu en länk: Swedish Pranks Efter nyår bör vi kunna komma igång med träning, och efter det även matcher, för hoppningsvis mot våra framtida rivaler ^^ Jag skrev upp: Assassinscreed, Filiandor som "visat intresse" // The oh so powerful leader of Swedish Pranks Redigerat 28 December 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Tja! Jag vill gärna vara med! Jag har GoW och lite annat... Gick in på länken och registrerade fast har inte fått något aktiveringsmail än, Jag kommer inte kunna spela när som helst eftersom Xbox 360:n är hos min pappa och jag är där varannan vecka... Det är lite jobbigt, men det fixar sig nog. Jag skickade ett meddelande på den där sidan som "Gäst", och jag kommer heta "minijeppe" precis som här så alla vet... heter "MegaRutan" (eller nåt sånt :S) på Xbox 360... Vad är felet på era Xboxar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Kolla din skräppost om du skrev in din hotmail adress ;) där låg min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Har fått aktiveringsmailet nu fast när jag klickar på "aktiveringslänken" Så kommer jag inte in på någon sida utan bara "Sidan kan inte visas"! Vafan ska jag göra? Copyright minijeppe 2006-2007 © Redigerat 29 December 2006 av minijeppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Nu börjar det arta sig ^^ Vi är nu 10 stycken (vilket räcker väl till Gears of War). Ytterligare en av mina kompisar är på väg (tror jag)... Se nu till att adda allas Gamertags, och även MSN, om de har detta. Alla som är medlemmar rekomenderas också startkt att hela tiden kolla in forumen på den officiella sidan. Alla nyheter kommer poppa upp där, inte här på fuska.se's forum, och inte någon annanstans heller. Endast på det officiella forumet! Än så länge så är jag Leader/Admin (vilket jag kommer fortsätta vara). Samtliga andra medlemmar är "Privates". De som är med i klanen kan bli uppgraderade till både "Sergeant" och "Corporal". De som vill bli befodrade måste visa intresse för detta på den officiella sidan. Än så länge så har bara en person visat intresse för befodran, men alla kan göra detta. Sergeant är den högsta ranken. Endast 2 stycken Sergeants kommer finnas. Corporal är den näst högsta. Det kommer finnas 3 stycken Corporals. Private är den lägsta ranken, resten, helt enkelt... Träningar kommer snart. // Von Kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Bra, bra... "many have come" Lär er att joina i Forumet så har vi vårat på det torra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Tja jag skulle också vilja joina men jag har inte fixat xbox live än men ska jag har GoW och ska bli medlem på sidan nu... (msn: [email protected]) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Min 360 har kommit tebaks från Tyskland!* Träningar kommer snart... :) Studera officiellt forum för mer information. * Nja, inte min. Inte samma serienummer. Fick en ny ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Villig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.