Hoppa till innehåll

Xbox 360 Vs. Playstation 3


Mosa1nagant
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker att PS3:ans grafik såg mer verklig ut, men samtidigt lite smått kladdig. Det beror nog vilken grafiktyp man vill ha. Men tror inte riktigt att PS3 är värt att satsa på om man jämför grafiken. Då skulle jag hellre köpt Xbox 360 och lagt pengarna på tillbehör!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Berorju på vilka spel man jämför. Gears of War till 360 t.ex. slår de flesta av PS3's spel grafikmässigt medan Assassins Creed's slår 360's flesta spel. Själv tycker jag att grafiken är ganska jämn mellan de båda, eller lika bra om man säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandjolt

Tycker att 360 har bäst grafik pga att man ser ljus bättre osv... PS3 ser så mörkt ut, men egentligen tror jag att det är 50-50.

 

EDIT:Stavfel

Redigerat av Sandjolt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Berorju på vilka spel man jämför. Gears of War till 360 t.ex. slår de flesta av PS3's spel grafikmässigt medan Assassins Creed's slår 360's flesta spel. Själv tycker jag att grafiken är ganska jämn mellan de båda, eller lika bra om man säger så.

 

 

Assaassins Creed kommer att komma till både 360 och ps3. Man kommer nog inte att se ngn speciell skildnad. Kolla på xboxyde. länk finns HÄR!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu i detta läge tror jag att spel till 360 är mycket bättre och har mycket bättre grafik än vad PS3 har, men jag tror att om 3-6 månader så ligger dom nog mer lika och efter det blir det nog väldigt jämnt, men jag tror ändå på PS3:an i längden tror att dom kommer få något bättre grafik än 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Gäst 93alvbjo

Gears of War är nog det snyggaste spelet för båda konsolerna just nu fast, om man kollar på Motorstorm så är grafiken till och med ännu bättre.

sen får man inte bara tänka på grafiken utan även på dynamiken och fysiken :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man inte bara ska hänga upp sej på grafiken så har ju ps alltid haft och kommer förmodligen alltid ha det största urvalet av riktigt bra spel. jag kan t.ex hålla på hur länge som helst med att name-droppa kanon-lir till ps2:an medans det går ganska snabbt att räkna upp dom spelen som är bra och exklusiva till xbox.

Redigerat av kn3ckarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...