Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 HTML www.monkeytoys.com när jag var 9 år :P Har glömt bort nästan allt, håller på med ActionScript istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag lärde mig också på ww.webdesignskolan.se :P Jag lärde mej också därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Först lärde jag mig HTML och CSS igenom internet i början mest webdesignskolan men senare andra sidor på engelska. Sedan har jag lärt mig en del på webdesignen i skolan men jag är mest självlärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 tro inte att jag skryter men jag är oeört bra på mönster så jag lärde mig HTML genom att kolla på skript i typ 20 minuter sen kunde jag rätt bra det var typ när jag var 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag lärde mig lite HTML på webdesignskolan, lite grunder. Sen har jag hållt på och lekt lite själv, och det är väl så man lär sig bäst. CSS är jag inte bra på, men är inget jag är i behov av att kunna heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.