DanneD Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Är det storm där serverna är nu igen ? Står samma text som det stog igår. Går det för er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 tror stormen är över men att elen inte har kommit tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanneD Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Men d konstiga är att, I förregår så spelade jag cs 1.6 sedan igår så blev det storm, sedan idag så är det fel password, och vem vet vad som händer imorgon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 jag kommer in på cs men kan bara spela lan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Mitt funkar utmärkt. Tror deras servrar tagit skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 tror inte dem har fått tillbaka sin el. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Som sagt så är det Storm i seattle, det är minst 3 pers som har dött.. Flera tusen har blivit av med ström. Strömmen som håller inloggnings servrarna har ingenström så det går inte att logga in. El-bolagen vet inte hur dom ska lösa det här, det kommer säkert ta flera dagar innan strömmen kommer tillbaka, läs mer på: www.fragbite.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jag kan iaf logga in och spela, vunnit 4 pcwer nu ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jag kan spela nu ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 haha Ska man kunna ha 2 steam program (spel) uppe samtidigt?? :lol: Jag har både gmod och cs uppe :visslar: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Du kan ha hur många uppe som helst, så länge det inte e cs 1.6 och cs 1-6 (tex) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Har också problem med Half Life - Deathmatch. Kan bara spela på servers som jag själv lägger upp. Går jag in på en annan server så disconectas jag efter 5 sekunder, det konstiga är dock att andra spelar som vanligt på dem servrarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg