WiFiGamer Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Vad tycker ni om spelet, vill ni att det ska ändra nått på spelet elr?? Jag tyckte det var bästa av allihopa. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Jag tycker det äger, fast Hyrule är för stort :P tar mej fett lång tid innan jag hittar vart jag ska haha . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Det är ju bara kul att Hyrule är stort ju :) Sen tycker jag att A Link To The Past verkar vara strået vassare. Fast jag har som sagt inte spelat klart TP än! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Har inte klarat det heller..Är snart vid 3:e templet (Lakebed Temple). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Spelet är grymt kul. vet ej mer vad jag ska säga... men jag gillar ljudeffekterna av svärdet... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Är vid 5te templet och jag njuter av det ^^ Kanske inte håller lika bra klass som vissa andra av Zelda spelen, men helt klart spelvärt. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Det har inte samma känsla som Ocarina of Time, det känns som om det hela tiden är "Nu går vi hit och gör det, sen går vi hit och gör det", medan Ocarina of Time kändes "Friare" på något sätt. Men det är helt klart spelvärt ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Twilight Princess är mitt nya favoritspel, så jag skulle inte vilja ändra på det! ...utom möjligtvis när man ska hitta "Tears of Light", det är segt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag tyckte inte om TP. Jag har skrivit en recension om det på Gamecube sektionen i fusk och recensioner. Den fick en 7a av mig ;P Dels på handlingen, och att jag blev besviken på att Nintendo inte jobbat tillräckligt med musiken. Sen gillade jag inte att man var wolf och sprang runt mellan light och dark världar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Nej musiken var dessvärre en besvikelse. Tycker att Nintendo ska ha lite beröm för att dom vågar prova nått nytt när det gäller zleda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Twilight princess är lätt ett av mina favorit gc spel!! Man kan inget annat än att bara älska det spelet!! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 jag tycker också det men du ska ha den här tråden på Zelda forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg