Mr76 Skrivet 17 December 2006 Rapport Skrivet 17 December 2006 Tjena!!! jag har Battlefield 2 till Playstation2. Hur skall man göra på den näst sista banan (tror jag) där man skall förstöra 2 silos och sedan spränga kommendant 31:s bunker. Jag kommer till slutet där man står på någon lyftkran och skall spränga kommendat 31:s bunker med laserpekaren. Mitt problem är att jag inte hittar bunker!!! Det kommer ett par helikoptrar som jag skjuter ner, sedan tar tiden slut, men någon byunker ser jag inte.... Finns det något fusk så man får mer tid? Har läst fusk där man blir odödlig, men de verkar inte fungera. Tacksam för hjälp!!!!!
Sandflygaren Skrivet 17 December 2006 Rapport Skrivet 17 December 2006 (redigerat) har inte det men du kanske kan låta bli att skjuta ner hellikoptrarna och istället leta efter en bunker (jag vet inte om man får skriva nåtom man inte har spelet men snälla anmäl mig inte... :cry: :( ) Redigerat 17 December 2006 av MR.Smart
limmo Skrivet 17 December 2006 Rapport Skrivet 17 December 2006 men hur ska du veta det! eyy jag har spelet asså det e den sista banan och jag behöver ochså hjälp med den banan
Hajen Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Klarade det på första försöket, det är ju bara at springa runt och skuta lite, akta er för helikoptrarna in i byggnader skut alla där m.m. Redigerat 20 December 2006 av Hajen
Rekommendera inlägg