hades_932 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Vet någon ett program som man kan editera (behöver klippa bort en bit på en låt). OJ, sorry för dubbeltråd (burken lagga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Nero!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Det finns ett program i Nerosuiten som kan ändra på ljudfiler. Har du Nero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 19 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Ne, kan du länka eller måste jag googla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Acid 6.0... Fast det är lite dyrt :( tpb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Finns massor. Video Edit Magic. Går att ändra på låtar. Windows Media Player etc etc. Bara leta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Sony ACID, jag har för mig att det ska gå och editera låtar. . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 audacity GoldWave har testat dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master90 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Varför inte bara använda windows movie maker. - Gratis - Finns redan på datorn (bara i xp). - lätt att använda Movie maker kan man båda ändra musik och film och samtidigt Spara som film (wmv) eller musik (wma). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.