Hedman Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Inte för att jag vill stressa Admin och så med ett sub forum till Zelda som redan har sagts så många gånger jag vill bara påminna om det. På ungefär en vecka har det kommit massor med ämnen om TP. Jag hoppas det inte är för upprepande men jag vill bara försöka få till det med en påminning ;) Redigerat 20 December 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Det kan nog behövas, iallafall om ett tag. Men den borde såklart vara i Wii-Forumet (men man skriver ändå om GC-versionen där). Men det ju admin som bestämmer, och han gör nog ett sub-forum om han tycker det behövs. Redigerat 20 December 2006 av _Master_Sword_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jo, tycker nog att man borde göra ett sub-forum åt Zelda.... Det börjar bli lite mycket...(till en början) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 23 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Ja för nu är nästan hela första sidan på GC forumet fullt av dom Jag gillar ju Zelda men GC forumet är ju just nu mer som ett Zelda forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jo, och dom flesta har ju Zelda till GC så det borde skapas ett Zelda sub forum i både GC delen och Wii delen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Det blir isåfall bara ett underforum, där man skriver om båda versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Det är ingen idé att göra ett sånt forum egentligen, GC och Wii forumen skulle bli helt tomma i princip utan Zelda. Dessutom är det fel forum, flyttas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Exakt hela gc forumet är söder snakat med zelda twilight princess frågor och sånt så alla som är i gc forumet skulle bli mycket lycklyga om ni kunde sätta in ett sånt sub-forum -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Exakt hela gc forumet är söder snakat med zelda twilight princess frågor och sånt så alla som är i gc forumet skulle bli mycket lycklyga om ni kunde sätta in ett sånt sub-forum -.- Så vi ska ha döda Wii och GCforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superhugge64 Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Världen skulle va tråkig utan Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Njae jag håller med om att vi behöver ett subforum men jag håller också lite med,med Draghon det skulle bli helt tomt i forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Ifall du vill påminna honom så skickar du bara ett pm eller nåt, onödigt att gö en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.