Mighty Adam Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) vad för betyg fick ni? jag fick IG i 5 ämnen och resten G.. så j*vla sur, funderar på å aldrig mer gå till skolan.. :angry: har f*n slitit as hårt med många arbeten det här året och gjort mitt bästa. trodde jag skulle få vg i nått iallafall och resten g men shit........ hade lust å slå sönder nått när jag såg pappret. :evil: Redigerat 21 December 2006 av Mighty Adam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 VG+ i Engelska, och G i resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 vg i Hemkunskap*, Bild*, Teknik*, Engelska, Geografi, Samhällskunskap och Biologi. Resten fick jag G i. Jag är väldigt nöjd över det hela förutom att jag blev sänkt i Matte(som jag är otroligt missnöjd med) (*=Slutbetyg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag får inga betyg eftersom jag går på Gymansiet, jag saknar de trevliga kuverten som man aldrig blir nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Engelska,svenska,matte,idrott,samhällskunskap= VG+ resten G+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hehehe Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 MVG I allt när jag i skolan gick... förutom Musik... det fick jag IG i:P^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 VG I GYMPA,SLÖJD OCH KONSTIGT NOG svenska (sorry för caps där innan) resten g och ett i ig i kemi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Ta're lugnt Mighty Adam. Det är bara vårt första terminsbetyg, du har flera chanser kvar :medieval: Jag fick VG i Idrott, engelska, spanska och bild. Resten var G fast enligt min Kemi och Hemkunskapslärare fick jag G+ i deras ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Vg i allt förutom g i språk och matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 MVG i kemi spanska samt matte, resten VG. men man kan typ inte få MVG i några ämnen i vår skola i 8an för lärarna "vill inte sänka betygen så att man blir besviken"... det är fanemej otroligt att de gör så :P men jag skulle fått typ 10 MVG om jag gick i 9an:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag vart grymmt förvånad när jag öppnade mitt lilla kuvert... Inga G, bara VG'n samt ett MVG i bild. Är skitstol och mallig just nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Antar att jag får ett MVG i MaBre när terminen är slut, samt chansar på VG i Svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.